LoveBug Vintage•


Ha ismered akkor azért, ha nem akkor meg pláne! Vintage hangulat, egyedi kínálat, forradalmi stílus...ezzel is lehetne jellemezni ezt a kis boltocskát Budapesten a Margit krt. 62 szám alatt.
Violetta a bolt tulajdonosa válaszolt nekünk pár kérdésre.

Mesélnél kicsit a boltról és magadról?
A lovebug az én kis szerelmem, lassan 10éve indítottam el, kezdetben még dolgoztam mellette (stylist és divat újságíró voltam anno 🙂) de aztán szép lassan, sok munkával kialakult egy olyan vevő kör  és érdeklődés, hogy ez lett a full time munkám is! 🙂 Mivel rengeteg ruha fordult meg a kezeim között, illetve közvetve mindig ezzel foglalkoztam, így nem a semmiből jött, bár kommunikáció szakon diplomáztam, elvégeztem egy 2 éves ruha tervező sulit, szóval valamennyire rajzolni és varrni is tudok🙂

Mi a koncepciód?
A koncepció, hogy nincs pontos koncepció😊 Régen csak vintage cuccok voltak, ez az igényekhez mérten változott, ékszerek és napszemüvegek között vannak újak, de figyelek a retro hangulatra, csak régiben sajnos ezeket nagy mennyiségben és jó minőségben nehéz megtalálni.






Milyen árfekvésűek a termékek?
Az árak abszolút közép kategóriásak, eredeti vintage levi’s naci 9000ft, ékszerek 500-2000ft, szóval szerintem megfizethető és egyedi a kínálat!




Kinek ajánlanád az üzletet?
Vegyes a vásárló közönség, ezt is imádom, a lázadó, grunge kamasz és egy decens ügyvédnő is talál nálunk kincseket símán! Tetőtől talpig fel lehet öltözni, cipők, bakik, ruhák, kalapok, táskák és rengeteg kiegészítő is van!







Mik a tervek a jövőre nézve?
Terv rengeteg van, de szerencsére egyre többen jönnek és a lassan 1,5éves pici fiam mellett egyenlőre csak a boltot tudom vinni, de távlati terv ismét a webshop (anno azzal indult az egész🙂) sokkal komolyabb kínálattal és egy pesti üzlet is majd, de egyenlőre hálás vagyok hogy így tudunk működni és otthonról is tudom irányítani a bébi mellett a kis ékszerdobozom🙂
Ez kb. 8 évig egy személyes vállalkozás volt, mindent én csináltam, mostmár 2 lány segít nekem odabent, nagyon hálás vagyok nekik is, szuper csajok!


Van lehetőség interneten a vásárlásra?
Jelenleg a webshop nem működik, de rajta vagyok hogy fel éledjen mert óriási lenne rá az igény:) Addig is várunk szeretettel minden kincsvadászt az üzletben, sok egyedi cuccal, jó zenékkel, egyedi hangulattal, sok szeretettel!




Ha Pesten jártok és megfogott ez a fajta életérzés (mert ezt már hívhatjuk így is🙈😋) akkor mindenképpen térjetek be a boltba!!! Megéri!!!♥️
Cím: 1027, Budapest, Margit krt. 62.
Facebook: katt!
Instagram: katt!

Remélem tetszett a bejegyzés! Béke és szeretet!
🧁B.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•