Dress code: NUDE•

Ha többet szeretnél megtudni a “nude style”-ról jó helyen jársz❗️


Még soha nem volt ekkora kultusza és rajongó tábora ennek a szín árnyalatnak mint a nude (naturális krém árnyalat). Általában bézs, barnás semleges színekre mondhatjuk ezt.


Ahhoz, hogy ez az igazán visszafogott szín érvényesülni tudjon, adok pár tippet Nektek az én szemszögemből, de természetesen a saját világodat, kreativitásodat kell belevinned egy-egy szett megalkotásakor.

1. Figyeld a fazont❗️
Sok fazon létezik, mint minden ruhánál persze, most vegyük példának az én ruhámat. Maga a ruha A-vonalú szabású. Mini ruhának mondanám. 2 rétegződése van, mivel egy selytelmes áttetszős anyag az ami érvényesül, ezt a bő fodros ujjában láthatjuk igazán. A ruha alatt van egyfajta “takaró réteg” mert ugye nem szeretnénk közönséges hatást kelteni. 😄 (persze van olyan is mikor pont ez a lényege, de azt majd máskor).

2. A kiegészítők hatalma❗️
Legyen egy alapszín ami uralkodik pl.: az öved, a többit simán hozzá passzinthatod. Az én alapszínem a barna volt. Egy fonott barna vékony övvel tettem karcsúbbá a derekamat. Folytattam az órám szíjjánál. A nyaklánc arany színű ami nagyon passzol a barna árnyalataihoz. A hajcsat rosegold (rózsaszínes arany) ami szintén jól megy ehhez a szetthez. 
A táskáról annyit, hogy a kígyóminta nagyonis divatos volt mindig, úgyhogy örök, és szürkés-barnás árnyalatú ami szintén nem üt el az outfittől.







3. A lábbelid❗️
Mivel nyár van, papucsos, szandálos idő van. De természetesen a többi évszakhoz megfelelően tudjuk kombinálni a lábbelinket. Itt nem csak a visszafogott színek játszanak, hanem akár az erőteljes fekete színt is bevetheted. Én egy púderrózsaszín gyöngyös-strasszos szandit választottam hozzá. Igazán bájossá tette ezt a szettet. 

Egy outfit ötlet:





Ruha: Miss Selfridge
Papucs: Atmosphere
Napszemüveg: Bershka
Nyaklánc: piaci nénitől vettem
Parfüm: Laura Biagiotti-Roma

Remélem tetszett a bejegyzés! Béke és szeretet!
🧁B.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•