Márciusi Pick N Dazzle•

"It's not about brand, it's about style."

Ismét megannyi fantasztikus termékkel örvendeztetett meg a Pick N Dazzle. Annyi jó márkába botlunk, annyi jó termékkel találkozunk, és csak rajtunk áll hogyan döntünk. Hiszen a szépségprofil kitöltése után saját magunk is összeválogathatjuk a termékeinket, amik aztán bele kerülnek a dobozunkba.

februári Pick N Dazzle bejegyzésben részletesen leírtam Nektek, hogy mi a teendő, ha igényelni szeretnétek a beauty box-ot. Bármilyen kérdéssel fordulhattok hozzám bizalommal, biztosan tudok bármiben segíteni! ♥


Ahogy eddig, most is szeretném bemutatni a dobozom tartalmát, és kedvet csinálni ahhoz, hogy igénybe vegyétek a Pick N Dazzle által kínált szépségkúrát. Most sem csalódtam a termékek minőségében és hatékonyságában, de részletesebben lentebb olvashattok minden márkáról és kozmetikumról, illetve 1-2 újdonságról. Tartsatok velem! :)

NAOBAY-Detox Energetizáló tonikpermet-200ml

Nem az első alkalom, hogy bizalmat szavazok a Naobay márkának, hiszen amiket eddig próbáltam, 100%-ban beváltak és nem okoztak csalódást. Nagyon szeretem a natúr kozmetikumokat és a Naobay különösen közel áll a szívemhez. Azon felül, hogy különleges a termékek design-ja és általában fa elemekkel kombinálják a csomagolást, a biogazdálkodásból származó természetes összetevők még megnyerőbbé teszik ezeket a szépségápolási szereket.


Mióta megvan, leváltottam a reggeli aloés arc permetemet erre a 'tonikra'. Rendeltetés szerűen tonik, de ennél sokkal több funkciót is be tud tölteni. Organikus aloe vera, zöld tea, alma és kék áfonya kivonatot tartalmaz aminek mennyei illatát is köszönheti. Bármikor alkalmazható, mikor felfrissülésre vágyik az arcbőr. Amint említettem én reggelente egy gyors arctisztítás után, pár fújásnyit mindig az arcomra permetezek, annyira feltölt és frissít. Nem csak tonikként de smink fixálóként is remekül szuperál. Hialuron sav tartalmának köszönhetően lassítja a bőr öregedését és feszesíti is azt. Vitaminokkal és antioxidánsokkal járul hozzá az egységes és egészséges bőrhöz.


A mindennapi felszíni szennyeződések egyfajta gátba fognak ütközni ha használod ezt a permetes tonikot. Nyugtat és oxigénnel tölti fel az arc bőrét. Imádom, egyszerűen nem tudok betelni vele. Tetszik az illata, a hatása, az hogy mennyire tud frissíteni, minden! Én a nap folyamán szinte az összes arcápolási rutinomba be tudom illeszteni. Reggel a frissítéshez, a délutáni sminkeltávolításhoz, és az esti hidratáláshoz. Minden bőr típus alkalmazhatja. Állatokon nem tesztelt és vegán termék! 


Mindenképpen szerezzétek be ha rendeltek mert szerintem csodafegyver! Kattintsatok érte!

NAOBAY-Origin mattító maszk olajos bőrre-75ml

Folytatnám a Naobay dicshimnuszt ezzel a kimondottan olajos/zsíros bőrűeknek szánt lemosható maszkkal. Soha nem volt még hasonló kozmetikumom ezért kíváncsian vágtam bele, hogy ebből most mi fog kisülni. Szuper eredményekről számolhatok be.


Általában nekem ki szokott fényesedni a bőröm, nem egyből arc tisztítás után, hanem a nap folyamán, ezért próbálgatom a mattító termékeket. Az előző dobozban egy mattító arckrémet választottam amit máig használok és imádom, most viszont kíváncsi voltam, hogy mire képes egy ilyen krémes állagú maszk. Nemcsak az olajos de a problémás bőrrel is csodát művel. Kovaföldet (diatomaföld) tartalmaz ami egy ásványi eredetű por, és képes magába szívni a felesleges faggyút, valamint finoman hámlasztja is a bőrt, ez akkor megy végbe mikor eloszlatjuk a maszkot a bőr felületén. Tartalmaz még fehér agyagot, (tudjuk hogy az agyagok rendkívül jól csillapítják a gyulladásos bőrproblémákat) rizs fehérjét, és gyümölcs kivonatokat. 
Először nem igazán tudtam mi az a mennyiség ami megfelelő lehetne, ezért ahogy a maszkoknál szoktam vastagabb rétegben vittem fel. Teljesen felesleges volt, bőven elég egy szép vékony réteget jól eloszlatni, ami aztán kb 4-5 perc alatt teljesen megszárad. Nem húzta az arcomat, ellenben jó kis hűsítő érzést keltett. Nem irritált.


Mikor teljesen megszárad egy kissé világos, teljesen matt felületté válik az arcon, ami annyira láthatatlan, csak a világosabb bőrszín árulkodik arról, hogy bármi is van éppen a bőrön. Bő langyos vízzel le is lehet könnyedén öblíteni. A végeredmény pedig látványosan matt bőrfelszín. Hosszabb távon kifizetődő a használata, mert helyre állítja a bőr normál faggyú termelődését.
Nem tesztelik állatokon!
Nem tartalmaz:
•alkoholt
•szilikont
•acetont
•alumíniumot
•paraffint
•parabéneket
•ásványi olaj alapú nyersanyagokat


Szóval nagyon kevés elég ahhoz, hogy szép és olaj mentes bőrt kölcsönözzön, tehát elég sokáig is elég. Gazdaságos és nagyon megéri. Kattintsatok érte!

ESSERE-Natúr zöld teás testápoló-250ml

Az Essere márka újonnan berobbanó termékcsaládjai a Pick N Dazzle tárházának. Teljesen természetes összetevőkkel dolgoznak a termékeik megalkotása során. Egyes összetevők farmokról, biogazdálkodásokból kerülnek ki, a Toszkán vidékről. Hisznek a természet erejében és ezt termékeik során is fontos szempontnak tartják. Allergén mentesek a termékek, nem tartalmaznak mesterséges színező anyagot, tartósítószereket, szilikont, petróleumot, valamint állati eredetű alkotó elemeket, tehát teljesen vegán. És ami a legfontosabb, nem tesztelnek állatokon! 
Találhatók a termékek között arc és testápoláshoz megfelelő kozmetikumot, illetve a haj szépítéséhez samponokat, balzsamokat haj pakolásokat is fellelhettek.


Ez egy nagyok könnyed formulájú testápoló emulzió lett, számomra olyan mint egy testápoló tej. Nagyon nagyon finom zöld tea illata van. Növényi kivonatokkal dúsított mint, pl. a zöld tea, körömvirág, olíva olaj, cickafark és boszorkány mogyoró. (magas gyulladás csökkentő hatásáról híres) Igazi antioxidáns bomba. Meglehetősen gyorsan beszívódik, kellemes az illata és jól hidratál. Nem bántotta a bőröm aminek külön örülök. És a csomagolás is nagyon bejön, főleg a 'body lotion' felirat, annyira szép.
Érdemes kipróbálni. Kattintsatok érte, és fedezzétek fel a további Essere termékeket.

MISSHA- M Perfect Cover BB krém-20ml

A Missha egy eléggé ismert és jó minőségű koreai kozmetikum márka. Szerintem tudjátok rólam, hogy imádom a koreai bőrápolási kultúrát és a kozmetikumaikat is. Ezért tudtam, hogy ebben a BB krémben nem fogok csalódni, és így is lett. 


A 'natural beige' árnyalatában választottam, (a másik a 'light beige') azt tudni érdemes a koreai alapozókról, BB krémekről, és minden ilyen cover termékről, hogy picit világosabbak az európai/amerikai szinten ismert termékekhez. Mivel az ázsiai nők bőre többségben világos, és náluk a fehér (porcelán) bőr a kultúrájukban az előkelőség és szépség szimbóluma, így előszeretettel használnak akár fehérítő krémeket is, ezért az ilyen sminkek is mind világosabb tónusúak. Az én bőröm most így a tél után eléggé fakó és alapból is nehezebben barnulok a hormonális betegségek miatt, ezért tökéletesen illeszkedik a bőrszínemhez ez a naturális árnyalat. 
Nagyon kellemes illata van, nem folyós inkább közepesen könnyed állagú. Jól és gyorsan eldolgozható. Nem púderes a finish-e ezért minimálisan fényes maradhat a bőr, érdemes púderrel fixálni. (nekem különösen, hiszen kiszokott fényesedni rendszeresen a bőröm az alapozó alatt) 


Egy BB krémhez képest (amiket eddig próbáltam) egész jó a fedése. Meg is lepődtem. Szuper hogy külön a fényvédelemmel sem kell bajlódni hiszen tartalmaz SPF42/PA+++ védelmet. (a +-ok jelölik a védelmi szintet, jelen esetben ez a magas fényvédelmi szintet jelenti) Teljesen természetes fedést biztosít, nincs kimondottan maszk hatása, bár én nem kenem túl vastagon alapból ezeket a sminkeket. Foltokat szépen eltakarja. (viszont nekem most van egy nagyobb éppen legyógyuló félben levő pattim, amin szerintem a világ legdrágább coverje se segítene :D) 


Ha még nem láttátok, készítettem is vele egy tavaszi sminket Instagramra:


Nézzétek meg magatoknak, szerintem szuper kis cuccli! :)  Kattintsatok érte!

LANEIGE-Water Bank Hydro kit-3 részes

A Laneige márka Korea egyik legismertebb és legszerethetőbb márkái közé sorolható. Minőségével eddig senki sem szált harcba. Széles körű termék palettája még vonzóbbá teszi ezt a márkát. Nekem van is egy Laneige ajakbalzsamom amit nagyon imádok, ezért nagyon megörültem, mikor megláttam a Pick N Dazzle-nél ezt a kis kit-et. A dobozon belül 3 mini termék kapott helyet amit most részletesebben meg is mutatok, és elmondom mire is valók.


-Hydro Essence-10ml

Bőr ápoló krémecske, amely tartalmaz zöldség kivonatokat és ásványvizet, mely azonnal hidratálja a bőrt. Nagyon kellemes textúrájú krém, és gyorsan beszívódik, szinte azonnal frissíti a fáradt, száraz bőrt. Kis pumpás adagoló feje van. Ez az egyetlen a 3 részes készletből aminek ilyen pumpás feje van.

-Gél krém-10ml

Mély hidratáló gél krém, ami aktiválja a bőr sejtjeit, olyannyira, hogy a bőr 20. rétegéhez is képes elérni. Tubusos kiszerelés, nagyon könnyen beszívódik és extra puha bőrt eredményez. 3 kisebb borsónyi mennyiség bőven elegendő az egész arc hidratálásához.

-Szemkörnyék ápoló krém-3ml

Áfonya tartalmú könnyű hidratáló szemkörnyék ápoló krém, amely feltölti a fáradt szemkörnyéket energiával, és védőréteget képez a bőrön, ezáltal megakadályozza a kiszáradást. Pihe-puha lett a szemem alatti bőr, és mennyei illata is van. Azonnal frissebbnek éreztem az egész szemkörnyékem tőle. Tubusos a kiszerelése, és meghosszabbított csúcsos vége van, így könnyedén lehet adagolni, nagyon kevés kell belőle.


Ez a kiszerelés mintákat tartalmaz. Nagyon kellemes az illatuk és tényleg remekül hidratálnak és ápolnak. 
Nézzétek meg magatoknak. Kattintsatok érte.

MISS COP-kontúr stick-6.7g

Be kellett szereznem ezt a világos kontúr sticket a sötét mellé, hiszen én nagyon szeretek kontúrozni sminkeléskor. Még mindig szeretem ezt a fiatalos smink márkát a Miss Cop-ot. Nem az első alkalom, hogy meggyőzött termékeivel arról, hogy mennyire energikus, sokoldalú és kiváló minőségű. 


Nagyon praktikusnak tartom ezt a stick-es kiszerelést, mert könnyedén fel lehet vinni az adott helyekre belőle. Kicsavarod és már kenheted is. A kontúrozó tecknikához  mérten én a szemek alá a homlok elülső felére, az orrnyeregre és az államra szoktam tenni világosítót, és a látható bőrhibákra is. Krémes állagú, nem kemény és elég jól fog. Szépen el lehet dolgozni akár az ujjaddal vagy egy ecset segítségével. Nem szárítja a bőrt, és nem marad csíkos eldolgozás után.


Szuper társa az imént említett sötétebb kontúr stick-nek. Ez a 01-es színváltozat. Hozzám pont passzol árnyalatban, és remekül elfedi a karikákat és apróbb bőrhibákat. Nem csak világosítóként használható, de korrektor gyanánt is beválik.


Válasszátok a box-ba, akár együtt is a kontúr stick-eket. Kattintsatok értük!

MISS COP-Smink paletta, NUDE-14.2g

Ez az egyik kedvenc termékem a márciusi rendelésből. Egy palettán belül több szemhéjpúder is helyet kapott, valamint egy arcpirosító is. Összesen 12 db púder csücsül a palettában.


Kevert intenzitásúak a színek, van erősebben pigmentált és kevésbé ütősebb is a palettában. Szerintem ez nagyon jó hiszen így könnyebb is dolgozni és igényesebb sminket készíteni. Minden évszakhoz található benne passzoló árnyalat, és így most, hogy itt a tavasz, előszeretettel használom a barackos bézses színeket, egy pici sötéttel kombinálva. Kezdem a felső 4 árnyalattal és szépen haladok vele sorban.



Sajnos fényképen nem úgy jönnek át a színek ahogy azt élőben látom, de próbálom leírni és szemléltetni az árnyalatokat.
A felső 4 szín mindegyike gyöngyház fényű, nagyon szépen összedolgozhatóak. Igazi földszínek. A világos színek kevésbé pigmentáltak, ellenben a sötétebbek jobban fognak. Szerintem tökéletes, egy hétköznapi tavaszi sminkhez.


A következő négyes barnákból, egy bézsből és egy nagyon világos csont fehérből tevődik össze. Az barnák mattok, a világosak enyhén gyöngyházfényűek. Ismét csodás kis földszínek. Ezt a négyest használtam a sminkes vidiben.


Most egy hármas rész következik, mind a három rész gyöngyház fényű erősen pigmentált szemhéjpúderek, de a legvilágosabbat highlighterként használtam a videóban. Arany és aranybarna szín is helyet foglal köztük. Nagyon puha púderek, szépen feljönnek az ecsetre, picit poroznak de nem peregnek le a szemhéjról.


A pirosító kapta a legnagyobb felületet a palettában. Nagyon szép matt pink babás pír. Eléggé fog ezért óvatosan bántam vele. Így tavasszal szerintem érdemesebb arcpírt váltani hiszen télen inkább a bronzosabb/pirosasabb árnyalatok domináltak, de ahogy változnak az évszakok, úgy változnak a trendek is, és a nyiladozó virágokhoz jobban passzolnak a pinkesebb tónusok. 


Tartozik a palettához még két szivacsos végű applikátor és egy pici ecsetke is. Imádom, annyira jó paletta lett, szuperül kombinálható részekkel és többfunkciós elképzelésekkel. Hiszen csak a képzelet szabhat határt nekünk. ;) Próbáljátok ki, és kattintsatok érte.

MISS COP-3 Actions szempillaspirál-16ml

Hármas hatású szempillaspirál fekete színben. A videóban is ezt használtam és szerintem magáért beszél az eredmény. Dúsít, hosszabbít és megemeli a szempillákat.


Nem találkoztam még hasonló kefével rendelkező szempillaspirállal. Mostanában kezdtem el szimpatizálni ezekkel a gumis fejekkel, régebben mindig sörtés keféket választottam mert volt egy rossz tapasztalatom a gumis végű spirállal. Viszont ez valami álom.


Nagyon érdekes a kialakítása mert, az egyik oldala rövidebb a másik pedig hosszabb gumi sörtékkel rendelkezik. Ilyet ez előtt még soha nem láttam és nem próbáltam. Engem nagyon meggyőzött, valóban megemeli a pillákat, hosszabbítja és dúsítja is egyben. Intenzív fekete színe van, nem ragasztja össze a szempillákat, szépen elválasztja őket. Nem ragacsos a festék, nem irritálja a szemem és nem pereg le. Tényleg szuper hosszú pillákat varázsol. 


Mindenképp próbáljátok ki és válasszátok ezt a boxba! Kattintsatok érte.

PHASE ZERO-Folyékony matt ajakrúzs-8ml

Az egyik kedvenc sminkmárkámmá nőtte ki magát rúzs téren a Phase Zero. Már harmadik alkalommal kerül be a beauty boxomba, és eddig nem okozott csalódást számomra. Az pedig, hogy matt még ellenállhatatlanabbá teszi ezeket a rúzsokat. A mostani választásom egy igazán csajos és babás árnyalatra esett, a 'pink suede' szín változatára.


A videóm végén láthattátok, hogy ez a rúzs tette fel az i-re a pontot. Szuperül pigmentált, pink árnyalat. Egy rétegben is tökéletes fedést biztosít. Kellemes illatú, puha krémes textúrájú matt finish-ű rúzs. Nem szárít és nem ragacsos, leszáradás után pedig eléggé tartós is egyben. Evést, ivást átvészeli, de azért nem tetováló hatású. Szerintem ez nem is baj. 
Most, hogy itt a tavasz előkerülhetnek a babás, pinkesebb árnyalatú rúzsok. 


Az applikátornak köszönhetően szépen egyenletesen lehet felvinni a rúzst az ajkakra, nem csíkoz, szépen fed. Még mindig imádom, és összesen 8 színváltozatban érhető el amiből az egyik egy holografikusan csillogó szájfény. Szerintem érdemes meglesni, mert nem csak a tökéletes nude vagy pink árnyalatot lelheted meg de a pirosak kedvelői is találnak számukra tökéletes árnyalatot.
Kattintsatok érte.

MISS KAY-Parfüm-25ml

A Miss Kay 'Soft Cuddle' illatát újra kellett rendelnem mert bele szerelmesedtem! Ritka amikor rátalálok a tökéletes 'én' illatra. 

Tavasszal is hű társam lesz ebben biztos vagyok. Finom puha púderes babás illat, és én kimondottan szeretem tavasszal is használni. Tudom sokan ilyenkor virágosabb illatkategóriák közül válogatnak, de nem tudok elszakadni ettől az illattól. Jelenleg csak ezt fújom.

Illatjegyei:
•rizs púder
•rózsa
•vízi jázmin
•napraforgó
•pézsma
•borostyán
•tejes jegyek


Annyi féle illat közül lehet még válogatni, ezt nem csak Nektek mondom hanem magamnak is. ;)
Kattintsatok értük, és fedezzétek fel a mennyei illat csodákat.

BEAUTY PRO- Tápláló kollagén fátyolmaszk-1 db/23g

Szintén új márkaként debütált a BeautyPro a Pick N Dazzle-nél. A fátyolmaszkokat gyártó cég az Egyesült Királyság első számú ilyen márkája. Különlegességük, hogy természetes, vegán és etikus gazdálkodásból származó alapanyagokat használnak fel a gyártás során (Koreában) ahol gyógynövény kivonatokat is hozzáadnak a maszkok készítése során. Nem csak nőknek gyártanak termékeket, de a férfiak is megtapasztalhatják ezt az élményt, számukra szem alá való maszkok és borotválkozás utáni maszkok készülnek. Vitaminokkal és 'Marine Collagen'-nel dúsított fátyolmaszkok, amik többszörösen elismertté váltak és díjakat is bezsebelhettek már.
Bőrgyógyászatilag tesztelt, tudományosan igazolt hatás!


Istenem, hogy milyen finom illatú, puha közepesen vastag szövet maszk. Bőven átitatott cuccban, így a nyak területeire is fel tudtam kenni a maradékot. Kellemesen hűsítő és kényelmes a viselése. 
Érdemes kb. 15-20 percen keresztül fennhagyni. Miután levettem, a maradék cuccot szépen bemasszíroztam a bőrbe, hogy még intenzívebben bejuthasson a mélyebb rétegekbe, valamint a koreaiak is így csinálják. (volt kiktől tanulni :D)
Öregedés gátló formulát tartalmaz, ezáltal a finomabb és mélyebb ráncokkal is felveszi a harcot. Sőt még leégés után is remekül hidratál. Rám is jó hatással volt, nagyon puha és bársonyos tapintású lett tőle a bőröm. Igazán frissítő élmény volt. Állatokon nem tesztelt!
Rengeteg féle maszk közül tudtok válogatni, nézzétek meg. Kattintsatok!

Ne feledjétek, ha előfizettek a saját személyre szabott beauty-boxotokra, százalékos kedvezményben részesültök, az előfizetés időtartamától függően. Mindig az adott hónapban kell fizetni érte, és bármikor lemondható. Valamint a szépségprofil is akármikor módosítható.

1 hónapra 20%
3 hónapra 30%
6 hónapra 40%
kedvezmény jár, ezért is megéri az előfizetés.


Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést, remélem mostmár tényleg beadjátok a derekatokat egy jó kis előfizetésre! Keresd a www.pickndazzle.com/hu/ oldalt. Most egy nyereményjátékkal is kedveskedünk Számotokra Instagram-on! A játék március 23.-ig tart. Sok sikert! :)
Béke és szeretet! B.
A beauty-boxot a Pick N Dazzle biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•