Spring feels by Bonprix•

Képzeljétek! A közelgő tavasz alkalmából, a Bonprix-nél ismét egy szuper szettet tettem össze, amit most úgy válogattam össze, hogy egy igazán jól kombinálható outfit lett, és ráadásul a francia sikk ihletett.


Minden szezonban vannak olyan darabok amik számomra elengedhetetlenek az aktuális évszakban. Ez idén tavasszal sincs másképp, a Bonprix által ismét rátaláltam az álom szettemre. Nézzétek meg milyen csúcs darabokat választottam.  

Fekete barrett (Bonprix Collection)

Nagyon régóta szerettem volna egy barrett jellegű sapkát, de szinte sehol nem találtam olyat ami tetszene, vagy az elképzeléseimnek megfelelne. Teljesen egyszerű, minden csicsa nélküli darabot kerestem, ami jól mutat felvéve, kényelmes és jól variálható különböző színű ruhákhoz, kiegészítőkhöz. Ezért a választásom erre az egyszerű fekete színű gyapjú barrettre esett, ami annyira sikkes és divatos.


Szerettem volna valami egyedi dolgot választani mert én, ha sapkáról van szó, mindig a komfortzónámon belül mozgok. Az az, tipikusan 'beane-s' lány vagyok. De mivel számomra 2020 a változások éve lesz, úgy gondoltam, hogy egy barrettel kezdem meg a 'change my life'-ot. 
Ez egy puha gyapjú anyagból készült, nem túl nyúlékony, one size sapi, amit több féleképpen lehet hordani. Én a klasszikus francia sikkhez mérten picit oldalra tettem a buksimon.
Igazán kényelmes és divatos darab, azt hiszem rengeteg ötletem van, hogyan is használhatnám ki ezt a megnyerő és egyedi fejfedőt.


Ne feledjétek, hogy a gyapjúból készült dolgokat kizárólag kímélő programon szabad mosni, maximum 30 fokon, mert ha nem így tesztek, összemegy az anyag és szúróssá válik/kibolyhosodik!! 
Ha Nektek is megtetszett ez a sapi, akkor irány az oldal, katt ide, és már ott is vagytok! Ez a sapi ebben a fekete színben érhető el csak, viszont ha szeretnétek még esetleg más fazonban gondolkodni, akkor linkelek Nektek több verziót is, ami szintén elérhető a Bonprix-nél:

Kötött ruha, ballon ujjakkal (RAINBOW)

Abszolút kedvenc, abszolút divatos és trendi. Valamint szuperül kombinálható! A fahéjszín idén tavasszal az egyik sláger árnyalat, ez tuti fix. Írtam is már róla a blogon, ahol a tavaszi trendeket veséztük ki. Ezért bátran választottam ebben a színben ezt a fantasztikus kötött ruhát. Egyébként még sötétkékben is elérhető, ha valaki nem kedvelné ezt a meleg árnyalatot.
Extra puha, és kissé nyúlós enyhén bordázott anyaga van.


Meglehetősen eltértem a megszokott kivágástól, ugyanis ez a ruha 'V' alakú kivágással rendelkezik, én pedig inkább a kerek megoldásokat szoktam előnyben részesíteni a kis melleim miatt, viszont ebben a ruhában az a jó, hogy nem mélyen dekoltált, tehát bátran hordhatja az is aki hasonlóan "deszka" :D mint én. (bocsi, ez az igazság, de fogadjuk el amit a természet adott, és örüljünk inkább annak, hogy van valamicske és egészségesek vagyunk!)


Amúgy még ez a kivágás rész is hordható akár úgy is ha tetszik, félvállas verzióban. Akkor érdemes az ujját is felcsúsztatni azon az oldalon, ahol a váll kilátszik. 
A buggyos ujjrész is hiper trendi tavasszal, hiszen ahogy már írtam is, most nem a vállak kapják a hangsúlyt, hanem a karok. Ennek a ruhának ballon szerű, picit puffos az ujja. Nagyon tetszik, olyan egyedivé teszi ezt a darabot és teljesen feldobja az egész egyszerű jellegét.


Szerintem ez a ruha kötelező darab tavaszra, hiszen nincs még azért olyan jó idő, de már éledezik a természet és melegszik enyhén az idő. Elkél még egy jó kötött ruci a tárba! Kattintsatok érte, választhatjátok még sötétkékben is!

2 részes öv-szett (Bonprix Collection)

Ezt az öv-szettet nagyon hasznosnak tartom, hiszen a két legjobban kombinálható szín kapta a főszerepet a szetten belül. A fekete és a barna. Kimondottan az imént említett ruhához választottam karcsúsító kiegészítőnek. Nekem szükségem van arra, hogy kiemeljem a derekamat mert nem rég szembesültem vele (fényképeken), hogy sajnos már nem olyan a derekam mint régen. :D Ezért nagyot hibáztam mikor egy egyenesre szabott ruhát, öv nélkül viseltem. 
Kezdjük a fekete színű övvel, aminek az övcsatja egy szivecske.♥ Hát nem aranyos és mókás? Nagyon tetszik, szinte feldobja a totál egyszerű outfit-eket is.


Műbőrből készült, nem túl vastag övecske. Az övcsat aranyozott színű, ami kedves nekem és sokkal jobban szeretem mint az ezüstözött darabokat.
A barna is szintén műbőr, ugyanakkora méretű, viszont az övcsat annyiban tér el, hogy alakja szögletes, szintén arany színű.
Bármelyikre is esik a választás, szerintem nagyon praktikus és fontos kiegészítő. 
Kattintsatok, és nézzétek meg magatoknak! :)

Pántos balerina cipellő (BODYFLIRT)

Eszméletlen aranyos és kényelmes! Ismét elmondhatom magamról, hogy olyan dolgot választottam amit már jó ideje nem viseltem, de szeretem! Igazából amiért be mertem vállalni, az a csúcsos orra. Imádom, hogy visszajött a divatba a kissé csúcsosított cipő orr (az extrém csúcsosat még most sem szeretem, számomra előnytelen és kényelmetlen), ezért egy jó ideig nem viseltem balerina cipőt, mert mindenhol lekerekített orrokba futottam bele. De látjátok a Bonprix követi a divatot és a jó ízlést, ezért mikor megláttam ezt a cipellőt, tudtam, hogy ehhez a szetthez csak is ez a darab jöhet szóba.
Fehérben és feketében érhető el az oldalon, műbőrből készült és a pántocskája állítható, plusz gumis toldás is található rajta.


Nagyon kényelmes, jól tartja a bokámat. Stílusos elől zárt, hátul nyitott részekkel, és 1cm-es sarok kialakítással.
Szerintem több szettel is remekül kombinálható darab, ezért is választottam inkább fekete színben. Viszont a fehér változata is annyira eredeti és különleges.


Nézzétek meg mindkettőt magatoknak. Kattintsatok!

Teljes mértékben meg vagyok elégedve az érkezett darabokkal, mind méretben, anyagban és minőségben. Ugyanis 100%-ban azt kaptam ami a képeken van, hibátlan állapotban, gyors megküldéssel! Ajánlom a Bonprix márkát ha feltétlenül szükség van néhány új minőségi darabra ahhoz, hogy picit felfrissíthessétek a ruhatáratokat, egyedi különleges de mégis jól kombinálható darabokkal/kiegészítőkkel.



Nézzetek szét a www.bonprix.hu oldalon, mert mindenki fog találni olyan dolgokat ami a saját stílusához, ízléséhez illik, és nem aranyárban. Valamint ha regisztráltok az oldalra, kaptok az aktuális trendekről, kínálatról, kollekciókról e-mail-ben hírlevelet, és kedvezményre jogosító kuponkódokat, vagy ingyenes kiszállítási lehetőséget. Ezt időközönként megküldi a regisztrált tagoknak a Bonprix.


Köszönöm szépen a lehetőséget a Bonprix-nek, hogy ismét egy szuper szettet tehettem össze, és hogy olyan darabokkal gyarapodhatott a gardróbom ami biztosan jó sokáig sikkes, stílusos és hasznos darabjai lesznek a ruhatáramnak.♥

#flatlaymood:


Remélem tetszett a bejegyzés, és kedvet kaptatok 1-2 szupi darabhoz az oldalról. 
Béke és szeretet! B.
A ruhadarabokat/kiegészítőket a Bonprix biztosította!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•