BioRose-2. rész•

 Sziasztok, üdv újra a blogon. Ebben a bejegyzésben szeretném folytatni a BioRose termékek ismertetését és a további tapasztalataim megosztását.

Ha esetleg lemaradtál az 1. részről, ide kattintva el tudod olvasni. :)

BIOROSE-Fehérítő, pigmentfolt elleni arckrém-30ml

Nagyon örülök neki, hogy a BioRose kínálatában helyet kapott egy ilyen termék. Számomra nagyon hasznos, ugyanis nálam sajnos a pattanások rendszerint foltot hagynak gyógyulás után. Leginkább pirosas elváltozásokra gondolok jelen esetben, nekem még nincsenek pigmentfoltjaim. Ez a krém kifejezetten pigmentációs elváltozásokra, pattanás utáni hegekre/foltokra nyújt megoldást.


Ez a termék segíti a kollagén termelődést, leginkább a felhám területein fejti ki fehérítő hatását, ami egyenlő azzal, hogy képes halványítani a pigment foltokat és a pattanás után keletkezett pirosságot. Valamint a bőr öregedéssel szemben is hatásosan fel tud lépni. Csodás és egyszerű INCI-t kapott, ahogyan a többi termék is, szintén gyógynövény olajok (levendula, csipkebogyó, kamilla, damaszkuszi rózsa), növényi kivonatok (csipkebogyó, zsálya, ginkgo biloba), hyaluronsav, (részletesebb összetevő lista a lenti linken) szerepel az összetevőlistában. Semmi káros anyag, semmi mesterséges adalék.


Ennél a terméknél is megfigyelhető a higiénikusan és egyszerűn használható pumpás adagoló fej. Én általában estére használom az anti-age krém fölé, remekül összeillenek. Kevés mennyiség is elég, nekem 1 közepes erősségű nyomás elég szokott lenni az egész arcbőrömre. Állaga nem túl sűrű, viszont sűrűbb mint a a Time Magic emulzió. Színe sárgás, és kimondottan naturális krémes illattal rendelkezik. Enyhén zsírozó hatású, remekül hidratál, és kb. 1 percen belül szépen be is szívódik. Érzem a tökéletes vízmegkötő képességét, reggel sem száraz az arcbőröm. Ami a foltokat illeti, ugyanis erről írnom kell, nekem voltak legyógyuló félben és éppen tartó gyulladásaim is az arcomon. Azt kell, hogy mondjam valóban gyorsan kezdett hatni! Elkezdtek szépen gyógyulni a sebesedések, gyorsabb volt az összehúzódás, a hámlás is elindult. (viszont használok hámlasztót is ezt érdemesnek tartom megemlíteni) A szám körüli piros foltokon is észre vettem némi változást, de nekem ehhez több idő kell sajnos, mármint hogy teljes egészében eltűnjenek.


A szemöldököm felett pedig egy óriási hormonális pattanás volt, ami becsomósodott és nagyon hosszú idő volt mire ki tudtam tisztítani. Egyszerűen nem mozdult, de szerencsére elkezdett lappadni és most szépen gyógyul. Biztos vagyok benne hogy a folyamatos hámlasztás és a gyógyhatású krémek, kozmetikumok is hozzájárultak hogy végre elinduljon valami. Ezt abból tudom, hogy kb. 10 éve semmilyen ilyen jellegű kozmetikumot nem használtam és már akkoriban is voltak csomós, nehezen mozduló pattanásaim. Akkoriban volt olyan, ha egyáltalán nem piszkáltam a csomót, hogy hónapokig is ugyanabban az állapotban csak tengődött egy helyben. Szóval tudom hogy külső segítség nélkül ezek nem indulnak be olyan könnyen. Ne tudjátok meg mennyire szuper érzés mikor tudod mihez érdemes nyúlni.


Nekem abszolút pozitív és bevált, bátran merem ajánlani ha foltokkal, pattanás utáni pirossággal küzdötök.

BIOROSE-Kamilla víz-100ml

Még egy kiváló frissítő permet érkezett hozzám. Nagyon nagyon szeretem a kamilla természetes gyógyító hatásait. Kiskorom óta tudom és használom is mindenféle gond elhárítására. Az egyik legkiemelkedőbb tulajdonságai közé tartoznak a gyulladáscsökkentő, bőrnyugtató, fertőtlenítő és regeneráló képességei amit már évszázadok, sőt évezredek óta használnak nem csak népi gyógyászatban, de a mai tudomány is elismeri. Tehát nem kérdés hogy alap a kamilla. :)


Kamilla olajat és kamilla vizet tartalmaz. Leginkább az esti rutinomba tudtam beépíteni, arctisztítás után szoktam 2 fújásnyit egy vattakorongra tenni, azzal szépen mint egy tonert használnék, áttörlöm az arcom, majd közvetlen fújok még a bőrömre kb. 3 fújásnyit belőle. Szintén kis ütögető mozdulatokkal dolgozom be. Egy erősebb kamilla illatot fogtok érezni, ami mint tudjuk nagyon kellemes. Kifejezetten szeretem hogy a hatóanyagok közvetlenül a gyulladásos pattanásra kerülnek, így csökkentve a kellemetlen fájdalmat és magát a gyulladást. Bőr irritáció esetén is azonnali enyhülést hoz, szúnyogcsípésre, nap égésre, horzsolásra is kiváló. Gyerekek bőrén is nyugodtan lehet használni.



Nagyon szeretem ezt a spriccelős fújófejet, annyira egyszerű használni és még magammal is vihetem ha útközben frissítésre lenne szükségem. Itt inkább egy nyári meleg napra gondolok, vagy egy strandolásra (persze tekintsünk el a pandémiától, a maszktól és ettől a helyzettől)
Csak ajánlani tudom!

BIOROSE-Hyaluronos arcmaszk-20ml

A végére jöjjön egy kis extra ápolás. Mégpedig ez a fátyolmaszk is megtalálható a webshopon. A csomagolásban 1 db maszk található ami 20 ml koncentrált esszenciát tartalmaz, tele értékes tápanyagokkal melyek mind hozzájárulnak a bőr extra hidratálásához és kisimítják a ráncokat, egységesítik a bőrképet.


Tartalmaz citromolajatcsipkebogyó kivonatot (szintén remek gyulladásgátló hatásáról ismert), muskátli olajatdamaszkuszi rózsa kivonatotrózsavizetrozmaring olajat és hyaluronsavat. Ezek a tápláló összetevők regenerálják, frissítik, puhítják a bőrt, segítik lehúzni a gyulladásokat, egységesítik a bőrképet és simítják a bőr felületét. Problémás bőrre kifejezetten ajánlott, de minden bőrtípus a normáltól a zsíroson át a szárazig nyugodtan használhatja. Irritációt nem okozott, sőt kifejezetten nyugtató hatással bír. Növeli a bőr vízmegkötő képességét.
Ajánlott 25-30 percen keresztül fent hagyni a puha anyagú, hatóanyaggal bőven átitatott maszkot. Majd leválasztás után a bőrön maradt esszenciát szépen el lehet dolgozni masszírozó mozdulatokkal. Nekem kicsit nehézkesen szívódott be és picit ragadt is, de kb. 15 perc alatt azért jól beszívódott. Nagyon puha érzetű, friss és üde bőrképet eredményez.


Kis pluszként használtam maszkolás közben rózsakvarc rollert is, hogy még inkább mélyebbre tudjam juttatni a hatóanyagokat és nem mellékesen egy kis masszírozás pluszban jól is esett. Szerintem ez a maszk tudja amit tudnia kell egy jó maszknak. :)



Összességében nagyon elégedett vagyok a termékek minőségével, a hozott eredmények miatt is nagyon hálás vagyok, hiszen látható a különbség. A termékeket 1 hónapig használtam szinte mindennap (1 héten 2 napot töltök kémiai hámlasztással, ilyenkor csak is CBD olajjal táplálom pluszban a bőröm, ezért a 'szinte', a kapott eredményekhez ezt tisztázni szerettem volna) 
Nagyon szépen köszönöm a BioRose márkának és leginkább kedves Szilvinek a lehetőséget, hogy megismerhettem a termékeit, és hogy ki is próbálhattam őket, teljesen elégedett vagyok velük!

Elérhetőségek:



Köszönöm a figyelmeteket, remélem hasznos volt számotokra ez a beszámoló a BioRose termékekről. Találkozunk a következő bejegyzésben. 

Sziasztok!
Béke és szeretet! B.


 
A termékeket a BioRose biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•