Májusi Avon újdonságok•

 Sziasztok, elérkeztünk egy újabb Avon újdonságok bejegyzéshez, mégpedig a májusi szépségeket fogom Nektek megmutatni.

Esküszöm nem direkt válogatom össze színek szerint a termékeket, de valahogy mindig sikerül jól harmonizáló dolgokat választanom. :) Ezúttal sincs másként, uralkodjon a menta szín a májuson. 
Valamint szeretnék bevezetni majd egy kis újdonságot a bejegyzéseim végére, mégpedig azt, hogy a három újdonság közül melyik a THE NUMBER ONE/KEDVENC az adott hónapban. :)

-Természetesen az Avon továbbra sem tesztel állatokon!-

AVON-Today Tomorrow Always-This Love for Her-EDP-50ml

Lehet, hogy az egekbe szoktam dicsérni az Avon illatait, de azt hiszem ez a parfüm most túl tesz mindegyiken. Valamit így eltalálni...ehhez már "varázslat" kell. :D Egyszerűen fantasztikusan üde, egyben picit fás jellegű, virágos csoda. Nekem mindig is különlegességet hordoztak magukban a Today Tomorrow Always illatai, különösen az alap illat volt mindig is kedves nekem. Emlékszem mikor kifogyott anyukám üvegcséje, elkértem tőle hogy had legyen az enyém, és had szagolgathassam. Polcom dísze volt és nagyon sokáig megvolt végül.


Már maga az üveg is rabul ejti a szépet szerető szemeket, a tartalom pedig nekem most abszolút kedvenc lett.
Virágos-gyümölcsös illatkategória, pici fás jegyekkel amik szerintem meghozzák azt a különlegességet, amiért ilyen finom illat lett.

Főbb illatjegyek:
•pézsma
•rózsaszín grépfrút
•jázminszirmok




Eléggé tartós az illat, több napon keresztül is éreztem ott ahova fújtam. Bőrön is aránylag kitart egy egész napot. Nagyon kellemes viselni, én szuperül érzem benne magam, és annyit még hozzátennék, hogy igenis vetekszik a "nagy parfümmárkák" egyes termékeivel. Egyszerűen imádni való lett!

AVON-Luxe ajakápoló szérum-3.5g

Sokszor emlegetem az ajkaim érzékeny bőrét, nekem kb. mindig is ki lenne száradva ha kb. nem kenném napi szinten 8000-szer. :) Az utóbbi időkben volt 1-2 termék amiben sokat csalódtam és utólag megbántam hogy megvettem. Szerencsére ez a balzsam csak is pozitív eredményeket hozott.


Érdekes a neve egyébként mert ugye szérum. De ez ne tévesszen meg senkit, nagyon jó kis sűrű összetételű, kifejezetten kellemes viselni és természetesen nem ragadnak az ajkak tőle. Segítségével az ajkak teljesen újjáépítik magukat, pl. egy nagyobb dehidratáltabb állapotból is. Felvitel után egyből nyugtatja az irritált területeket, és mivel elég tartós, órákon keresztül fent marad (amennyiben nem esztek vele) így puhító képességéről is tanúbizonyságot tesz. Akár 7 nap alatt képes kifejteni újratextúráló hatását.


Csodás kivitelezésben érkezik a termék, hűen a nevéhez, igazi luxus kézbe venni. Kupakja könnyen lehúzható, és egyszerűen lehet kitekerni a használathoz a balzsamot. A színétől pedig nem kell megijedni, hiszen ez a kékes árnyalat az ajkakon teljesen áttetszővé válik. Tehát láthatatlan, de azt meg kell hagyni, hogy csodásan néz ki a tégelyben. :)


Állagát tekintve, szuperül kenhető, eléggé sűrű, aminek én annyira de annyira örülök, mert a sűrűbb textúrák sokkal jobban tudnak hidratálni mint vizesebb társaik, és sokkal tovább képesek is fennmaradni az ajkakon. Illata pedig elképesztően jó. Nem is tudom mihez hasonlítani, talán tutti-frutti? De még így sem vagyok túl közel ahhoz hogy betájoljam. :D Szerencsére emiatt nem kell aggódni mert nagyon kellemes.


Nagyon szuper termék, tényleg tudja azt amit ígér, nagyon nagyon szeretem. Ez a termék is a jól hidratáló és regeneráló balzsamjaim mellett kap helyet, amik beváltak. Próbáljátok ki mindenképpen. :)

AVON-Care Sun+ Napvédő hidratáló krém SPF50-50ml

Mindenhol azt halljuk remélem, hogy fényvédőt fényvédővel és fényvédőn is fényvédő...nem butaság, én is ezt gondolom. Korábban írtam már Nektek egy bejegyzést a káros UVA-UVB sugarakról, így most nem mennék bele részletesebben a fogalmakba. De a lényeg hogy soha ne induljatok el fényvédelem nélkül az utatokra és minimum 1 órával korábban kenjétek fel, mint ahogy elindulnátok.


Tudom, hogy az Avon évek óta nagy hangsúlyt fektet a fényvédelemre, nem csak felnőttek számára, hanem gyerekek és kisebb gyerekek részére is fejleszt fényvédő termékeket. Ami nagyon klassz, hiszen nemrég hallottam hogy gyerekeknek igenis külön termék ajánlott. 
Én most először próbáltam ki az Avon Care Sun+ termékcsaládjából egy fényvédő terméket. Kifejezetten arcra és testre is lehet használni, de én kimondottan csak az arcom és nyakam területeire kenem.


Valahol azt is hallottam, hogy elvileg egy kiskanálnyi mennyiséget kell arcra kenni. Nekem az nagyon nagyon sok lenne, így kb 2 mogyorónyit szoktam eloszlatni, hogy azért ne is legyen kevés. Egyébként nagyon semleges illata van, így egyáltalán nem zavaró. Állaga könnyed, krémes, színe pedig fehér, amit ha szépen eloszlattok és beszívja a bőr, akkor teljesen láthatatlan, azaz nem hagy fehér maszatot maga után. Ami talán a legfontosabb az egész termék kapcsán, hogy SPF50-es szűrővel van ellátva, magas PA+++ besorolással ami a 2. legmagasabb védelmi fokozat (PA++++ a legmagasabb amiről én tudok)


Szuperül hidratál is egyben, én ilyenkor alá már nem  is szoktam hidratálókrémet használni. Mivel ez a 2 mogyorónyi mennyiség sem olyan kevés, picit hagy egy kis zsírozó érzést, ami kb. fél óra alatt egész jól beszívódik a bőrbe. Smink alá is bátran lehet használni, nekem nem volt vele problémám. Amit még ír, hogy vízálló termék, amit sajnos még nem tudtam kitapasztalni, hiszen nem jártam még strandon vele. 


Szerintem szuper kis termék, én biztosan fogok beszerezni még belőle nagyobb kiszerelésben is! Ár-érték arányban pedig kiváló.

Nagyon szépen köszönöm az e-havi újdonságokat az Avon Csapatának, mindennel nagyon nagyon elégedett vagyok és kiválónak tartom a termékek minőségét is. Imádom mindet! Ha pedig Ti is szeretnétek valamelyik terméket bezsebelni, irány az online katalógus, vagy keressétek fel Avon Tanácsadónőtöket. :)

Májusi kedvenc: AVON Today Tomorrow Always-This Love for Her EDP


Köszönöm a figyelmeteket, remélem tetszett ez a bejegyzés Nektek, találkozunk a következő írásom alkalmakor. További kellemes napot mindenkinek.


Sziasztok!
Béke és szeretet! B.



A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•