Kígyóminta•

Hogyan hordjuk kisokos.

Nem titok, hogy idén nyáron nagy sláger a kígyóminta, de szerintem nem árulok el újabb titkot azzal, hogy ősszel is az lesz!😉 Néhány hasznos tanács, amit ha betartasz, igazi stílus ikon leszel.

1. Ne keverd a “szezont a fazonnal”❗️
Tudom sokan szeretik kombinálni a különböző mintájú darabokat. Én maradok a letisztultság jegyében, annál a szabálynál, hogy vagy alul vagy felül viselj mintásat és azt egy egyszínű darabbal vegyítsd. Szerintem egyáltalán nem esztétikus ha az egész öltözéked egyadta minta halmaz. Egyrészt túl sok, zsúfolt, másrészről pedig az összhatásra koncentrálj. 
Jungle in the City

2. Merj színeket használni❗️
Szeretem a nude, földszíneket, de igenis szabad sőt kell is merészebb párosításokat bevetni ha igazán emlékezetes szeretnél maradni. Mindenképpen a pirosat ajánlom. Harsány, figyelemfelkeltő, magabiztosságot sugárzó szín a piros. Ütős páros lehet kígyómintával párosítva. Viszont itt kiegészítő gyanánt ajánlom a mintát. A piros darab az öltözéked része legyen. 

 Office style
3. Csak mértékkel❗️
Egy kis részlettel is fel tudod dobni a szettedet. Ha csak lábbeliként viseled a kígyómintát. 

Az alsórész itt is letisztult marad, viszont visszafogott mintákkal lehet kísérletezni. Én egy fehér alapon fekete csíkos felsőrésszel kombináltam a kis szandálomat. Az egyik kedvenc viseletem. És nem sok(k).😄



Remélem tetszett a bejegyzés és hasznosnak találtad. Béke és szeretet! 
🧁B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•