Turi kincsek•


Hozom a legújabb "turi kincseket" amikre rábukkantam tegnap.

Ismét szerda volt és ismét el tudtam menni szokásos beszerző körutamra a kedvenc angol turimba. Viszont most már nem csak nyárra hanem őszre is beszereztem egy-két darabot, amiket majd megfogok mutatni, de most még legyünk aktuálisak és nézzük a nyár végi szetteket, amiket összeállítottam!

1. fekete trikó+halvány lila "mama" naci
Egyébként ezt a szettet már ősszel is simán lehetne viselni egy blézerrel vagy farmer dzsekivel. Nagyon tetszik ez a felirat: my #OOTD (my outtfit of the day) 
Tudjátok hajlamos vagyok az öreges cuccok viselésére, mert tudom, hogy nekem ez jól áll és fiatalos kiegészítőkkel egyáltalán nem lesz ódivatú és ízléstelen. 
Felső: Atmosphere
Naci: noname 

2. retro pöttyös naci+fehér felső
Annyira de annyira jó ez a nadrág!!! Extra magas a dereka, cuki a mintája és "bokalengős" az alja amit imádok. Könnyű szellős anyaga van, igazán kényelmes.
A felsőben a hímzett kis minta tetszett meg ami szintén picit retros vonal. 
Felső: Marks&Spencer
Naci: noname

3. rúnás, boszis trikó+biciklis naci
Na ez a felső egyből nagy kedvencem lett. Nemcsak a szimbólumok miatt (de azért nagyon) hanem mert szeretem a szürke színt és az ilyen jól szellős darabokat. Ősszel is simán fogom hordani bokacsizmával, hiszen most is így tettem össze a szettet. A nacit nem most vettem. De amúgy most megint fénykorát élték a bicós fazonú nadrágok, és nagyon kényelmesek!
Felső: New Look

4. crop top+szürke háromnegyedes naci
Ismét egy halvány lila darab, és crop top is. Szeretem ezeket a topokat mert magas derekú darabokkal remekül mutatnak. Ráadásul szuper állapotban találtam rá mindkét ruhára, és baromi márkásak is, úgyhogy főnyeremény. A naci derékrésznél megkötős és gumis is egyben. Szuper lesz őszre is.
Felső: ellesse
Naci: Zara Trafaluc collection
 
5. A Trussardi felső
Ennek a darabnak eszméletlenül örültem mert az igazat megvallva ha a házból rendeltem volna, szerintem a gatyám is ráment volna! De nem csak ez miatt hanem mert imádom ezt a márkát, és szuper érzés ebben lenni, ezzel kifejezni magamat. 
Felső: Trussardi maglie


Vannak még további darabok is amiket egy következő bejegyzés alkalmával meg is mutatok majd Nektek!♥

Remélem tetszett a bejegyzés. Béke és szeretet! B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•