Today’s outfit•


Ritkán hozok Nektek outfit bejegyzést, ezért most arra gondoltam, hogy megmutatom a mai szettem.

Már írtam arról, hogy mennyire tetszenek a Teddy-coat-ok, ezért a mai bejegyzésemet is erre a vonalra terelném.


Ezt a szettet nagyon ősziesnek álmodtam meg. Narancsos, barnás, bordós színek keverednek arany kiegészítőkkel. Ilyenkor engem ezek az árnyalatok határoznak meg, ez olyan mintha én is őszbe borultam volna, nem csak az időjárás. 
Ma egy barna Next szoknyát vettem fel, ami alá neylon-harisnyát húztam. Kimondottan kellemes volt és egyáltalán nem fáztak a lábaim, ami talán annak is köszönhető, hogy a kabátom hosszított hatású. Az én kis Teddy-m, ami tavalyi szerzeményem a Bershkából. Imádom hogy ilyen bolyhos hatású a borítása. Sokaknak nem tetszik az ilyen stílusú kabát, de én ebben találtam meg önmagam. 


Alapdarab a fekete bokacsizma, hiszen annyira passzol mindenhez. Nem szeretem a hosszú csizmákat, ezért választok mindig boka, vagy kicsivel az fölé érő lábbeliket.
Ez egy River Island csizma, a turkálóból. 


Hogy az árnyalatok passzoljanak egymáshoz, narancsszínű garbót és fekete hosszú ujjú felsőt választottam. Ez azért volt praktikus rétegzés szempontjából mert nincs sokminden egymásra zsúfolva, tehát a karjaim így szabadabban elfértek az amúgy is vastag kabát alatt. Kényelmesebb🙂 
Egy vastag barna övvel választottam el az alsó és a felső részt.


Úgy éreztem, hogy a bordó sem maradhat ki a szettből, ezért ezt a Forever21 szteppelt láncos kistáskát raktam hozzá. Arany ékszerekkel feldobva lesz teljes az outfit. Éremre emlékeztető medállal és nagy karika fülbevalóval felturbózva. Szerintem nagyon őszies nőcis szett lett.

Kabát: Bershka
Nyaklánc: Bonprix
Szoknya: Next
Csizma: River Island
Táska: Forever21


Kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy mit gondoltok erről az összeállításról. Írjatok nekem nyugodtan Instagram-on is.
Remélem tetszett a bejegyzés! Béke és szeretet! B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•