Avon újdonságok•


Elképesztő mennyire megszerettem ezt a három sminkterméket!

Az Avon jóvoltából próbálhattam ki a termékeket. Rólam tudni kell, hogy egész kislány korom óta szeretem az Avon márkát, mi mindig is “Avonosak” voltunk. Megszámlálhatatlan mennyiségű terméküket használtam már az évek során, ezért is örültem ennek a lehetőségnek.

Három sminkterméket fogok véleményezni ebben a bejegyzésemben, amik most újdonságok a cégnél. Fogadjátok sok sok szeretettel!💕



Define+sculpt -FACE PALETTE-
Ez a csodás kontúrpaletta az első a sorban az AVON TRUE kategóriából. Mivel elég világos árnyalatú a bőröm, én a “glow&sculpt” nevűt választottam. Ez a paletta inkább a világosabb bőrűeknek lett kifejlesztve. Két krémes és két por állagú részt tartalmaz. 

A világosabb krémes árnyalatot a szem alatti karikákra és a T-vonal világosítására használtam. Finom krémes állagának köszönhetően nagyon könnyű eldolgozni és csodásan fed, tehát az “anya Louis Vuitton” is eltűnt a szemem alól.😄 Éppen csak hogy bele mártottam az ecsetemet, nem kell sok belőle a profi fedéshez!!
A sötétebbik krémes árnyalatot az arccsont alatti részre és a homlok két szélső részére valamint az orrnyereg külső részére kentem, meghúzva a mélyítő vonalakat. Szintén az előzőhöz hasonlóan, tökéletesen el tudtam dolgozni.



Fixálás képpen és persze a szín megerősítéséhez a sötét por állagú részt használtam, nekem teljesen helyettesíti a pirosító/bronzosító funkciót.
Az utolsó árnyalat a világosító púder,  ami szerintem hajaz egy enyhe fényű highlighter-re, is nagyon szuper, segítségével kiemeltem az arccsontomat és ahová még highlightert szoktam használni oda is került belőle.
Eddig nem volt külön kontúrpalettám, de azt hiszem megtaláltam az új kedvencemet.


Perfect Wear -EYESHADOW PALETTE-
Ez a szemhéjpúder paletta valami mesésen szép barnás árnyalatokat tartalmaz. Én a “bronzed style” nevűt választottam, mert hozzám ezek a barnás, bézses árnyalatok igazán passzolnak és ezeket is szoktam előtérbe helyezni.



A paletta 8 árnyalatban tartalmaz púdereket, amiből 3 matt és 5 gyöngyház fényű kapott helyet. Készítettem vele egy visszafogott szem sminket is. Nagyon szépen pigmentáltak, és jól összedolgozhatóak a színek. Nagyon tetszik, mert az összes árnyalat harmonizál egymáshoz, így remekül lehet kombinálni a különféle szemhéjpúdereket.


Valamint tartalmaz még egy kétvégű szivacsos applikátort ami megkönnyíti a felvitelt. 
Szuper kis paletta lett, nagyon tetszik. Biztos vagyok benne, hogy használni fogom.😍

mark. EPIC LIP -POWDER PEN-
Remélem majd a fotó visszaadja mennyire de mennyire szuper ez a matt hatású púder rúzs. Eszméletlen innovatív újítás aminek a részese lehettem. 


Még soha nem próbáltam olyan rúzst ami egy kis szivacsos applikátor segítségével ( már már olyan mint egy jó vastag filc) viszi fel az ajakra a dolgot. A pláne az egészben, hogy itt nem kell mártogatni, lehúzogatni semmit. A tollnak rugós a feje, ezáltal juttatjuk a rúzst a szivacsba. Brutálisan jó ötlet! A “flutter fly” elnevezésű árnyalatot választottam, ami igazi sötétlila, nagyon nagyon jól pigmentált, tartós rúzs lett. A fedése is profi, nem kellett ezerszer végighúzni ezért a hatásért.
Ilyenkor ősszel szeretem nem csak a matt hatású rúzsokat de a sötétebb árnyalatokat is viselni.





Nagyon megszerettem ezt a rúzst, olyan gyönyörű színe van. Egyébként száradás után nem igazán hagy erős nyomot pl egy zsebkendőn, vagy bőrön, tehát eléggé ragaszkodó típus.😉 

Továbbá érdemes szétnézni a www.avon.hu oldalon, mert rengeteg fantasztikus termék vár Rátok!
Remélem kedvet kaptatok a rendeléshez, és azt is, hogy hasznos volt a bejegyzést! Béke és szeretet! B.

𝙰 𝚝𝚎𝚛𝚖𝚎𝚔𝚎𝚔𝚎𝚝 𝚊𝚣 𝚊𝚟𝚘𝚗 𝚋𝚒𝚣𝚝𝚘𝚜𝚒𝚝𝚘𝚝𝚝𝚊!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•