Bonprix-It’s Me•


•Autumn Edition•

Eljött az ősz, és vele jött a lehűlés is. A réteges öltözködésről már írtam Nektek, most viszont a Bonprix-es kincseimet szeretném bemutatni, amik alapdarabjai lesznek az őszi outfit kreációimnak.


Nyáron volt már szerencsém részt venni a Bonprix saját blogger programjában, így nagyon örültem neki, mikor kaptam az újabb e-mailt arról, hogy ősszel is részt vehetek benne!😍 Meg szeretném mutatni miket választottam, amik azon felül, hogy gyönyörűek, még praktikusak is. 

1. Kötött pulóver ballon ujjakkal
Szerintem egy őszi/téli ruhatár egyik alapdarabja a jó meleg kötött pulóver. Szerettem volna olyat választani amiben van egy kis “csavar”. Ennek a pulcsinak ballon hatású ujjai vannak ami nagyon nagyon tetszik. Nemcsak megkönnyíti a rétegek közötti kényelmet, de még jól is néz ki. A nyaka kissé emelt így ha esetleg nem választok sálat a szettemhez, így sem fog fázni. A színe pedig matt narancssárga, tökéletes szezon szín.




Ha megtetszett a pulcsi ide kattintva meg is tudod rendelni!

2. 3 részes nyaklánc
Én inkább nyakláncos lány vagyok, így egyértelmű volt, hogy ékszernek egy nyakláncot fogok választani. Számomra szimbolikus jelentőséggel is bír. Az éremre emlékeztető medál most ultra menő, a kereszt pedig telitalálat volt a részemre. A kis láncokkal megspékelt darab, szuper kiegészítője lett a pulóveremnek.


Ha megtetszett a nyaklánc ide kattintva meg is tudod rendelni.

3. Teve barna övtáska
Régóta szerettem volna már övtáskát. Szuper hogy itt ezt is megtaláltam. Nagyon praktikus kis darab. Sokszor előfordul gondolom veletek is, hogy a nagy kézitáskában vagy hátitatyótokban matattok a kulcs, telefon stb. után...velem rendszeresen, így csak bedobom a kis övtáskámba ezeket a dolgaimat (pont beleférnek) és nincs többé bosszankodás és kutakodás ha pl. szorít az idő vagy bármi szituáció is legyen. Plusz ez a teve barna szín remekül kombinálható a szezonális darabokkal, igazi földszínű darab.


Ha megtetszett az övtáska ide kattintva meg is tudod rendelni!

4. Chelsea cipő
Nagy szükségem volt már egy kényelmes darabra, ami nem nyomja el a lábam és persze az őszhöz is igazodik. Vastag zoknival kiválóan lehet alkalmazni ha hidegre fordul az idő. Gumis résszel ellátott, így könnyű belebújni is. A pulcsihoz választottam kvarc piros színben, de barnával, fehérrel, feketével is harmonizáló szín, tehát nyugodt szívvel tudom kombinálni majd. Nem szeretem a hosszú csizmákat, ezért ez a kis bokacsizma számomra tökéletes választás volt.



Ha megtetszett ide kattintva meg is tudod rendelni!

Imádom az új szettemet és annyi lehetőséget tartogat magában, amit azt hiszem ki is fogok használni.



Továbbá nézzetek be a Bonprix online web áruházába, ahova ha regisztráltok, folyamatos kedvezményeket kaptok bizonyos időközönként, és persze rengeteg szuper ruházati termék is vár Benneteket.

|𝙰 𝚛𝚞𝚑𝚊𝚣𝚊𝚝𝚒 𝚌𝚒𝚔𝚔𝚎𝚔𝚎𝚝 𝚎𝚜 𝚔𝚒𝚎𝚐𝚎𝚜𝚣𝚒𝚝𝚘𝚔𝚎𝚝 𝚊 𝙱𝚘𝚗𝚙𝚛𝚒𝚡 𝚝𝚊𝚖𝚘𝚐𝚊𝚝𝚝𝚊|

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•