DIY leopárdmintás csat•


Ezt a leopárd mintás csatocskát annyira egyszerűen el tudod készíteni mint az 1x1. De remélem neked szebb lesz :P


Amire szükséged lesz:
•egy natúr színű hajcsatra
•körömlakkokra (fekete, narancs/barna, arany csillámos)
•egy "mintára" amiről kopizól


1. A minta alapjaként a narancs színt választottam. Kis pötty szerűségeket festettem a csat felületére szétszórva.

2. A kis pöttyöket fekete színű lakkal "kereteztem". 


3. Az aranycsillámos lakkal pedig díszítem az üres helyeket és a narancspöttyök közepét.


Kész is! Ezt a pár lépést követve varázsolhatsz magadnak hasonló csatocskát. (remélem neked azért jobban sikerül mint nekem :D )

Béke és szeretet! B.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•