"Fekete csütörtök" X Beige style•


Úgy gondoltam, hogy ma a bézs szín kerüljön előtérbe, természetesen feketével kombinálva.

A bézs, barnás árnyalatok igazán megnyerőek, és elég régóta a köztudatba is beépültek. Sokan elérhető, viselhető színnek tartják. Ezért is döntöttem úgy, hogy hozom a szokásos 3 szettemet, és az inspirációkat, ehhez a színpároshoz híven.


1. Matchy-matchy
Az első szett egy matchy-szett. Ezt az outfit-et az Instagram-on is láthattátok. A dzsekihez passzintottam a lábbelit, a bőrhatású nacihoz a hátit. Szerintem annyira stílusos, és összeszedett. Az is eszembe jutott, hogy a farmer kabimat is kiváltja majd :P A bakancs szerű lépő a '90-es éveket idéző "holdjárókhoz" hasonlítható. Nem csak mérete miatt de vastag talpa miatt is. 

Dzseki: Bad Boy
Nadrág: Missguided
Cipő: H&M
Táska: F&F

2. Pliszirozott hatás
Napközben még elképzelhető, hogy ebben a szettben masírozzunk, de estére feldobnám egy fekete bőrkabáttal, vagy egy blézerrel. Az ing egy nagyon kis vékony anyagú darab, amit könnyedén a szoknyába tudunk húzni, így lesz igazán nőies a végeredmény. Az összes kiegészítőt bézsben tudtam elképzelni ehhez a szoknyához.  


Ing: Topshop
Szoknya: Redherring
Táska: New Look
Topán: River Island

3. Kordbársony
Nagyon szeretem ezt a kabátomat. Nem fogok kertelni de kb. 6-7 éve hogy megvan. Igazi retro kis kabátka, szőrmés gallérral ellátva. Egy trikó bőven elég alá. Világos nacival és fekete bokacsizmával nagyon szuper kombó. A hajba egy kézzel varrt scrunchy hajgumi kerül. Kis fekete oldaltáskával pedig igazán csajos lesz az összhatás.


Kabát: Aeropostale
Trikó: Bhs
Nadrág: Peacocks
Csizma: River Island
Táska: Japelle

Egy kis inspiráció:







Remélem tetszett a bejegyzés, és hasznosnak találtad. Béke és szeretet!B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•