Inecto NATURALS 3. rész•


Most el is érkeztünk a 3. részhez ami egyben az utolsó is.

(Most sírok)

Ugye bemutattam már Nektek a kedvelt Inecto testápolókat és krémeket, (ha lemaradtál az 1.részről és a 2. részről akkor katt!) Most pedig ahogy ígértem egy teljesen más területű bejegyzés következik, mégpedig a...

...Hajápolás

Bamboo hajápolási termékek

A sampon és a kondicionáló termékek fognak bemutatásra kerülni. Ha szeretnél többet megtudni róluk, akkor mindenképpen tarts velem :)


Ezek a hajápolási termékek mind fenntartható forrásból származó bambusz kivonatot tartalmaznak, ami kimondottan a vékony szálú hajra lett kifejlesztve. Nekem gyerekkorom óta vékony a hajam szerkezete, nem véletlen volt sokszor rövid :( Ezért is örültem mikor kipróbálhattam ezt a bomba duót, mivel még most is ezzel a problémával kell megküzdenem. A bambusz kivonat segít a hajat visszaállítani régi állapotába, amennyiben roncsolódottá vált.

Sampon (500ml)


Ez a sampon a gyenge, tartás nélküli hajra van kitalálva. Erősítő és hidratáló hatású készítmény.
Több alkalommal is használtam mióta megérkeztek hozzám, így tapasztalat útján szerzett infókat fogok leírni Nektek. Az első amivel szembesültem miután felvittem a vizes hajamra az, hogy remekül felhabzik, így alaposan meg tudtam vele tisztítani a fejbőrt és az egész hajzuhatagot.


Nem kell belőle sok, egyenletesen el lehet oszlatni. Utána az illat is elkezdett érvényesülni. Természetes, kellemes visszafogott illata van, ami egyébként még napokig érezhető a hajamon. Mikor kimostam teljesen, azonnal érezhető volt a haj tisztasága. Igazán minőségi termék!
Ha kedvet kaptál ehhez a bambuszos samponhoz akkor itt el tudod érni.

Kondicionáló (500ml)


Ezzel a kondicionálóval elérheted, hogy hajad visszanyerje régi tartását, erősíti és hidratálja azt. Nekem nagyon fontos egy kondicionáló esetében, hogy ne nehezítse el a hajtövet és az egész hajat. Szerencsére itt erről szó sincs! :) Annyira érezhető volt, hogy minőséget kapunk ki a flakonból, mivel krémes sűrű állagú maga a termék.


Megvártam a magam kis 3-5 perces hatásidőmet a kiöblítéssel. Meglepődve tapasztaltam, hogy nem tartott ezer évig mire sikerült teljesen kimosni a hajamból. :D Aminek nagyon örülök mert nem szeretem ha a hajamban marad a balzsam, akkor fénytelen és nehéz, szinte "ragacsos" tapintású lesz a szárítást követően. Miután teljesen kiöblítettem, már a vizes hajon tapasztaltam a simaságot.   
Szeretnéd kipróbálni? Itt megteheted!

Összességében szuper párost alkot ez a két termék együtt, de biztos vagyok benne, hogy akár külön-külön is hatékonyan működnek! Végeredményképpen pedig hoztam egy kis videót, hogy lássátok mennyire szép, fényes, rugalmas lett tőlük a hajam:


Ennyi lett volna az Inecto termékekről szóló bemutatóm, remélem tetszett Nektek és hasznos volt ez a bejegyzés. Béke és szeretet! B.

A termékeket az @inectohungary biztosította!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•